Общи условия за ползване

Настоящите общи условия уреждат реда, начина и условията за покупко-продажби през електронния магазин www.office2.bg, собственост на ОФИС 2 ЕООД, наричан по-долу office2.bg. Тези общи условия представляват договор за покупко-продажба между ОФИС 2 ЕООД и Клиента. 

Внимание: уважаеми клиенти настоящите цени могат да бъдат ползвани само при онлайн поръчка през сайта www.office2.bg, направени по телефон: 0700 800 50 или изпратена поръчка по e-mail sales@office2.bg.

Цените в магазините може да се различват от тези в сайта.

I. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ

ОФИС 2 ЕООД е търговско дружество, регистрирано в Търговския регистър към Агенция по вписванията с ЕИК: 2030693913, със седалище и адрес на управление гр. София, ж.к. Младост-4, бл.426А, вх.А, ет.3 и търговски обекти и адреси на управление в гр. София ул. Евлоги Георгиев 73 /магазин на спирката на ул. Граф Игнатиев на автобуси 76, 204, 604 и 72/ и ул. Граф Игнатиев №13.


Под "стоки/артикули", предоставяни през www.office2.bg се разбират следните стоки/артикули:

  • канцеларски материали;
  • офис консумативи и оборудване;
  • офис мебели;
  • други стоки/услуги.


Всеки от изброените артикули се описва с основните си характеристики, изображение и продажна цена. Цените на всички стоки са с включен ДДС.


Под "Клиент" се разбира физическо или юридическо лице, което е регистрирало клиентски профил в office2.bg  и се е съгласило с настоящите Общи условия. С подаване на поръчка/заявка, Клиентът-физическо лице декларира и потвърждава, че има навършени 18 (осемнадесет) години. 
Под "Клиентски профил" се разбира информация за Клиентa (име, фамилия/търговска фирма, адрес (град, област), пощенски код, телефон, е-mail адрес, ЕИК/Идентификационен номер, ИН по ЗДДС, МОЛ и др.), предоставена от последния при попълването на регистрационен формуляр и съхранявана от сайта за целите, посочени в настоящите общи условия.

Под "Продажна цена" се разбира цена на бройка или за определено количество стока, включваща ДДС, без включени разходи за доставка на стоката, освен когато е упоменато друго.
 

II. ПОКУПКО-ПРОДАЖБА ПРЕЗ www.office2.bg

Office2.bg не гарантира наличността на поръчаните артикули. При невъзможност за изпълнение на задълженията си, поради причина, че не разполага със заявената за закупуване стока в наличност, office2.bg, в рамките на 5 (пет) работни дни след получаване на заявката за покупка, уведомява Клиента - посредством обаждане по телефон на посочения в регистрационния формуляр телефонен номер или чрез изпращане на съобщение на посочен от Клиента е-mail адрес - за изчерпването на стоката и за възможността да промени поръчката по свое желание. В случай, че е направено плащане и Клиентът не желае да промени поръчката си, заплатената сума за поръчания/те артикул/и ще му бъде възстановена в рамките на 15 работни дни след получаване на обратна връзка от Клиента.
 

Поръчки/заявки на покупка

За да получи право да извършва валидни поръчки/заявки за закупуване на предлаганите през сайта стоки, Клиентът е необходимо да се регистрира (чрез попълване на регистрационна форма) и да изрази/заяви съгласието си с настоящите Общи условия.

Съгласие с Общите условия – чрез отбелязване в полето Съгласен съм с Общите условия за покупко-продажба през office2.bg при регистрация, Клиентът извършва електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което декларира, че е запознат с настоящите Общи условия, приема ги и се задължава да ги спазва.

Всяка заявка за покупка от Клиента през www.office2.bg, въз основа на тези Общи условия, се подава и осъществява в изпълнение на договора за покупко-продажба между страните. 
 

Подаване на поръчка/заявка за покупка

Поръчка/заявка за покупка се подава от Клиента като последният извърши последователно следните действия:

  1. След като Клиентът попадне на www.office2.bg има възможност да добавя стоки и услуги в "Кошница"
  2. При натискане на някой от виртуалните бутони "Кошница", той получава достъп до "Кошница" - таблица, в която той може да регулира броя на поръчаните артикули;
  3.  В "Кошницата" Клиентът определя количеството на стоките и продължава към покупката чрез натискане на виртуален бутон "Поръчай";
  4. Клиентът, предварително попълва лични данни за поръчката - име, фамилия, е-mail, град, адрес, телефон, начин на плащане. Ако желае фактура, попълва търговска фирма, ЕИК, ИН по ЗДДС, МОЛ, адрес за фактура;
  5. При натискане на бутон "Поръчай" в модул „Потвърждение” на „Кошницата”, заявката за покупка на стока през сайта се счита за извършена.

 

Приемане на поръчката/заявката

Заявката за покупка се приема от office2.bg чрез изпращане на съобщение до е-mail адрес на Клиента, със следното съдържание: номер на поръчката; информация за заявената стока; нейната продажна цена; стойността на транспортните разходи; информация за доставчика.

Заявката поражда действие между страните след проверка на наличността на заявената за покупка стока и след потвърждаване на валидността й на посочения от Клиента телефон за връзка или чрез изпращане на съобщение за активация на е-mail адрес на Клиента.
 

Цени и начини на плащане

За улеснение на клиентите всички цени в сайта са с включен ДДС.

Цената и разходите за доставката могат да бъдат платени по някой от следните начини:
а) при доставката - в брой от Клиента или от трето лице от името на Клиента;

б) ако клиента е избрал да получи стоките в офиса на магазина пл. Славейков №8, заплаща цената на заявените стоки на място при получаване

в) с кредитна и дебитна карта.

ОТКАЗ ОТ НАПРАВЕНА ПЛАТЕНА И ДОСТАВЕНА СТОКА

Съгласно закона за защита на потребителите, чл.55, потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от закупена стока в срок от 14 работни дни, считано от датата на получаване на стоката. НИЕ ОТ ОФИС 2 ЕООД, собственици на сайта www.office2.bg ви даваме право да върнете поръчаните стоки без основание в срок от 30 дни.

 

ОФИС 2 ЕООД, собственик на www.office2.bg, ще възстанови на потребителя в пълен размер заплатената от него сума, не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е предявил отказа. Ако плащането е направено онлайн с дебитна или кредитна карта, сумата се възстановява по картата в срок от 7 работни дни.

Транспортните разходи за връщане на покупката са за сметка на купувача.

За да бъде върната една стока, тя трябва да е в изряден търговски вид:

- стоката не е използвана;

- опаковката й е запазена;

- запазена е касовата бележка или фактурата;

 

Рекламация на стока

Съгласно закона за защита на потребителите, всеки клиент има право на рекламация. На рекламация подлежат дефектни стоки или стоки с констатирани липси.

При предявяване на ракламация на стока клиента може да претендира за:

- възстановяване на заплатената сума;

- за заменяне на стоката с друга със същата цена;

- за отбив от цената.

При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията - касова бележка или фактура.

Транспортните разходи за връщане на стоки в рекламация е за сметка на магазина.

 

Доставка

СРОКОВЕ НА ДОСТАВКА:

  • За гр. София всички заявки до 12,00 ч. се доставят на следващия работен ден. Заявки подадени след 12,00 ч. се изпълняват само при възможност за следващия работен ден.
  • За гр. София при възможност от наша страна заявката може да се изпълни експресно за същия ден.
  • За всички други градове в България, досавките се осъществяват чрез куриерска фирма Рапидо до 2 работни дни след поръчката.

ЦЕНИ ЗА ДОСТАВКА:

  • Поръчки над 60 лв. за гр. София се доставят безплатно.
  • Поръчки под 60 лв. с вкл. ДДС, за гр. София се доставят на цена 6,00 лв.
  • Поръчки над 200 лв. и до 15 кг. се доставят безплатно до всички градове в България.
  • Поръчки под 200 лв. се доставят до всяка точка в страната, с куриерска фирма ЕКОНТ. Цената на доставката е в зависимост от теглото на избраните стоки, начина на доставка до офис на ЕКОНТ или до ваш адрес  и ще видите точно изчисление при оформяне на поръчката.

Предаване на стоката

Стоката се предава на Клиента или на трето лице, което приема и потвърждава получаването на същата от името на Клиента като подписва придружаващите стоката документи. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за доставка на посочения от него адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, office2.bg се освобождава от задължението си да достави заявената за закупуване стока. Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по повторната доставка. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението по предходното изречение.

Клиентът има право да откаже да получи заявената от него за покупка стока, когато:

  • доставената стока явно не съответства на поръчаната от него и това може да се установи чрез обикновения й преглед;
  • при транспортирането стоката или нейната опаковка е била повредена.

След получаване на стоката Клиентът има право да иска връщането й при наличието на съществен недостатък, който не е могъл да бъде установен при обикновен преглед на същата.

В изброените случай, Клиентът може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на подадената от него заявка за покупка чрез отправяне на съответно писмено искане през формата за рекламации в сайта www.office2.bg

Клиент, който е потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите, има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор за покупка на стока през office2.bg, като върне стоката в срок от 7 (седем) работни дни, считано от датата на получаването й. Последното не се прилага в следните случаи:

  • за доставка на стоки, чиято цена зависи от колебанията на финансовите пазари, които доставчикът не е в състояние да контролира;
  • за доставка на стоки, изработени съобразно изискванията на потребителя или по негова индивидуална поръчка;
  • за доставка на стоки, които поради своето естество не могат да бъдат върнати или подлежат на бързо разваляне, или има опасност от влошаване на качествените им характеристики;
  • за доставка на аудио- и видеозаписи или програмни продукти, разпечатани от потребителя;
  • за доставка на визитки, печати, материали, които е качил Клиента за разпечатване и др. индивидуални услуги;
  • за стоки, повредени и/или променени от Вас след момента на получаването им;
  • за стоки, чиято оригинална опаковка е повредена от Вас или липсва. Не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката;
  • столовете се доставят в разглобен вид, в транспортна опаковка на производител/вносител. При предварително изразено желание от страна на клиента, столовете могат да бъдат доставени в сглобен вид, като в този случай се приема, че е налице доставка на стоки, изработени съобразно изискванията на потребителя или по негова индивидуална поръчка по смисъла на Чл.55, ал. 2, т.3 от Закона за защита на потребителя, поради което връщането им е възможно само при явно несъответствие между поръчана и доставена стока или при констатирани при приемането транспортни или производствени дефекти. 

В случай, че Клиентът се откаже от сключения договор в срока по предходното изречение, той следва да изпрати изявление за отказ от сключения договор до office2.bg и да върне стоката с ненарушена цялост, напълно окомплектована заедно с всички съпътстващи я документи, включително но не само инструкции за ползване, декларация за съответствие, гаранционна карта и др., без каквито и да било външни или вътрешни дефекти, в оригиналната и поставена от производителя опаковка, включително, но не само с поставените от производителя полистиролни или други защитни елементи, защитни фолиа маркировки и т.н., като разходите за доставка са за сметка на Клиента. Изявлението за отказ може да бъде направено на E-mail: office@office2.bg.  Клиентът е длъжен да съхранява получената от него стока, да осигури запазването на нейното качество и безопасността й.  Office2.bg е длъжен да възстанови на Клиента в пълен размер заплатените от него суми не по-късно 15 работни дни, считано от  датата, на която Клиентът е упражнил някое от правата си на отказ. 

Настоящите Общи условия са в сила от 01 Януари 2014 г. ОФИС 2 ЕООД си запазват правото да променя по всяко време настоящите общи условия като своевременно публикува тези промени в сайта си http://www.officе2.bg, заедно със съобщение за промените. При промени, Клиентът може да заяви че отхвърля и не приема новите Общи условия и да поиска изтриване на регистрацията си.


За неуредените от настоящите Общи условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото законодателство на Република България.